EAAEODKYQZBoUBAI0aeKiztSZBaNvYvmvJiSvZBXiNWZBugXn1i9IpOVP2s6Ln08Gv8Qc2mZAjNNS4iuZBE6A5R2TugP6kIMQHzCPD6Ryan9a9vTVx0kMsZBUsyjTbMnAQI5zuZBQSZCZCl1UQVv0e98wWcqGl0yfoW8IperOy0ZCv1q3otpVifeD391ZAeN5oLzgIB0ZD

Rólunk

Be My Home

BeMyHome vállalkozásunk gondolata sok éves rutin és tapasztalat útján született meg.

 

Célunk minőségi szolgáltatás keretében kiszolgálni ügyfeleinket.

 

Rendelkezünk a szükséges tudással és szerteágazó kapcsolatrendszerrel ahhoz, hogy a kereslet és a kínálat találkozzon a jelenlegi piaci körülmények között.

 

Legyünk barátok!

 

Szeretnénk egy kis összefoglalást adni arról, hogy miért is érdemes együttműködni egy profi partnerrel akkor, amikor az élethelyzet úgy kívánja, hogy értékesítünk egy ingatlant.

 

A magánszemélyek ingatlanhirdetései ezen a piacon prédát jelentenek sok-sok ingatlanosnak, nem figyelembe véve a kifejezett kéréseket, hogy ingatlanosok ne keressék. Sajnos ez a jelenség központi szabályozás nélkül velünk marad, ha tetszik, ha nem.

 

Önnek van ideje munkája mellett 30-40 ilyen telefonbeszélgetést lefolytatni az első héten? Esetenként szabadkozni, magyarázkodni, hogy miért nem szeretne 4-5%-ot kifizetni egy látszólag, illetve sok esetben ténylegesen elégtelen szolgáltatásért? 

 

Ez a szakma ajánlások alapján működik igazán hatékonyan, illetve akkor és abban az esetben, ha az ingatlanos partner tényleg szakember és az ügyfél ténylegesen érzékeli, hogy milyen mennyiségű terhet veszünk le a válláról, mindezt alázattal és tisztelve mindazt, ami sok esetben az ügyfél élete munkája által megteremtett otthona és annak értékesítése.

 

Lehet az ingatlaneladás stresszmentes ma Magyarországon, ha magánszemélyként próbál értékesíteni?

 

Szerintünk ez esélytelen!
 

Ha nem a sok-sok ingatlanos megkeresés miatt, akkor a közvetlen konfrontáció okoz problémát a kommunikációban eladó és vevő között, és sok esetben ezek a túlságosan határozott, olykor agresszívbeszélgetések milliókat jelenthetnek akár egyik zsebbe, akár a másikba.


Sokan most biztosan nagy önbizalommal mondják, hogy számukra ez nem okoz problémát, de sajnos a tapasztalat sok esetben mást mutat. A legtöbb embernek nehezére esik kezelni a túlságosan határozott, céltudatos, olykor agresszív kommunikációt, és szükségük van a két fél között egy közvetítőre, aki professzionálisan vezeti le a helyzetet és nem engedi elmérgesedni az alapvetően érzelmekből tárgyaló feleket.

 

Miért?

 

Mert nem érzelmektől vezérelve kommunikál, mert racionálisan áll a két fél között, mert tisztában van az ingatlan reál értékével, mert tisztában van a tulajdonosi, illetve jó esetben a vevői motivációval is, így tudja a két fél közötti érvelést finomra hangolva, win-win szituációt teremteni.

 

Mit teszünk még?

 

Sokan hiszik, hogy egy ingatlan hirdetését megírni vagy befotózni végtelenül egyszerű, ugyanakkor számos mém született már borzalmasabbnál borzalmasabb hirdetésekből, mert valahogy mégsem olyan egyszerű az, hogy ne a bútorokat fotózzam vagy tegyem arrébb a ruhaszárítót a fürdőben. A szövegírás sem olyan egyszerű, ahogy elsőre látszik. Persze tisztelet a kivételnek, és azért akadnak ők is szép számmal.

 

A 2015. óta folyamatosan emelkedő ingatlanárak mellett könnyű elcsúszni az árazással, aminek az lesz a következménye, hogy a hirdetés beragad, elfárad, így jó esetben még a reális értéke alatt fog elkelni az ingatlan akkor, amikor már kényszerhelyzet áll elő. Ilyenkor már nem csak a sok ingatlanos zaklató telefonja a fárasztó, de a hirdetés finanszírozása is egyre megterhelőbb. (Ugye, hogy nem is olyan olcsó?)
 

Sokszor elfelejtik, hogy a jó ingatlanos - aki a nap 18 órájában elérhető -, rugalmasan egyezteti az időpontot, ha kell hétvégén és ünnepnap is mutat, ha a szituáció úgy kívánja. Ez szintén költséggel, idő- és energiabefektetéssel jár.

 

Mit nyújtunk tulajdonos partnereinknek?

  • Folyamatos rendelkezésre állás: ideális esetben az értékesítés időtartama alatt a legjobb barátok leszünk. Minden megtekintésről és visszacsatolásról folyamatosan tájékoztatjuk. Muszáj együttműködnünk, hogy értsük és megértessük, mi mikor és miért történik, valamint a kevésbé hozzáértők számára biztosítsuk, hogy mindig biztonságban érezzék magukat a folyamat alatt, tudják ők is, mi a következő lépés.
  • Profi fotós
  • Piac- és helyismeret, ami nélkülözhetetlen a jó árazáshoz és a hatékony értékesítéshez.
    A tulajdonos képviseletében eljárva mindig a lehető legmagasabb összegű értékesítés a célunk, mert az elégedett ügyfélből lesznek a további ajánlásaink is.
    Közös árazás, közös stratégia. Muszáj őszintén beszélnünk egymáshoz, akkor is, ha ”a másik ingatlanos vagy a szomszéd azt mondta, hogy sokkal többet ér.”
  • Drónfelvételek készítése
  • Virtuális séta készítése
  • Professzionális hirdetési szövegek
  • A piacvezető ingatlanportálon kívül megkeressük azt a célcsoportot, ahol a leghatékonyabban érjük el a potenciális érdeklődőket (Facebook, Google).

    A hirdetéshez, fotózáshoz kapcsolódó összes költség minket terhel, így ügyfél oldalról gyakorlatilag a sikeres adásvételig az összes kockázatot mi vállaljuk.

  • Mivel több kolléga is dolgozik adott kerületben, területen belül, így hatékonyan együttműködve tudjuk egymás érdeklődőinek is ajánlani az Ön ingatlanját, illetve a belső rendszerben rögzített érdeklődőinknek is folyamatosan friss ajánlatokat tudunk küldeni.

  • Energetikai tanúsítvány, igény esetén érintésvédelmi és villamossági felülvizsgálat szervezése.

  • Komplett jogi támogatás a tulajdoni laptól az adásvételi szerződésig.

  • Igény esetén komplett ingatlanfelújítás, valamint home staging szolgáltatással állunk rendelkezésre, megbízható szakemberek közreműködésével.

  • Természetesen vevőink számára bankfüggetlen hitelügyintézéssel segítjük a kiszemelt ingatlan finanszírozását.

Biztosak vagyunk benne, hogy az, amit nap mint nap tulajdonosainkért, érdeklődőinkért teszünk, értéket képvisel.

 

Ha a szituáció azt kívánja pszichiáter, mediátor, gyermeknevelési tanácsadók, profi marketinges vagy jogi, műszaki és adózási tanácsadók vagyunk. Nem beszélve a munkaerő-közvetítésről: „Nem tudsz takarítónőt? Festőt? Burkolót? Babysittert? Lakberendezőt? Asztalost? Kertészt? Költöztetőt? stb.” DEEE Tudunk!!
„Nem tudod véletlenül, hogy melyik a jó suli, ovi, bölcsi, orvos és védőnő?” DEEE Tudom!!

 

Hogy mennyibe is kerül mindez?

 

Úgy gondoljuk, hogy az Ön élete munkája, az Ön otthona számunkra fontos és megtisztelő feladat, ezért minden esetben igyekszünk egyedileg személyre szabni a szolgáltatást és annak árazását is, melyet 2-3% között tartunk reálisnak.

 

A kérdés: Leszünk-e legjobb barátok, amíg segítünk eladni és megvenni álmai otthonát?